Jag har bestämt för att göra några receptvideos (med mer eller mindre relation till gotland, just idag lite mindre) som jag ska dela med mig av här på VG-bloggen. Har ni några förslag på recept ni skulle vilja se, lämna en kommentar! Än så länge har jag bara planerat att göra saffranspannkaka och i vår blir det kanske kajpsoppa. 
 
Men vi börjar med en riktig klassiker, varesig en är på Gotland eller nån annan stans i Sverige!
 
 
 
 
Tipsa mig gärna vad ni skulle vilja se för demonstrationer så ska jag försöka fixa det! 
Var inte rädda att ge kritik på min videoproduktion, jag är ganska grön och blir bara glad för lite hjälp!
 
/lina
 

Liknande inlägg

2 kommentarer

Anonym

07 Feb 2015 19:15

Duktig du Lina, bra bilder, bra ljus o ljud, ser fram emot fler recept. Blev inspirerad

Tilda

07 Feb 2015 20:36

Det såg roligt ut att göra dem bullarna :) ska testa vartefter. Tack!

Kommentera

Publiceras ej